خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/26 - 08:44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
نماینده جنبش حماس در تهران:

تسلیحات آمریکایی فرود آمده در بیمارستان غزه چند روز قبل به اسرائیل رسیده بود+ فیلم

خالد قدومی نماینده جنبش حماس تاکید کرد:آمریکا شریک جنایت دیشب غزه است و موشک های استفاده شده در این حمله از آخرین کمک های تسلیحاتی آمریکا به رژیم صهیونیستی بود که چند روز قبل به آن ها رسید.

خالد قدومی نماینده جنبش حماس در تهران در گفت وگوی اختصاصی با  خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در واکنش به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بیمارستان  المعمدانی غزه، گفت: تائید نقش آمریکا در جنایات رژیم صهیونیستی نیازی به سند و مدرک ندارد و آمریکا از روز نخست علیه مردم غزه وارد جنگ شد و این همه سلاح و بمب های پیشرفته دلیلی است برای همین مسئله.



وی با اشاره به استفاده رژیم صهیونیستی از تجهیزات جدید در حمله شب گذشته به بیمارستان غیرنظامی غزه، افزود: موشک های استفاده شده در این حمله از آخرین کمک های تسلیحاتی آمریکا به رژیم صهیونیستی بود که چند روز قبل به آن ها رسید و هر بیننده ای متوجه خواهد شد که آمریکا در خط اول نبرد علیه مردم در غزه است و در پاره ای از اوقات نیز جلوتر از صهیونیست ها است.



قدومی افزود: بایدن در سخنرانی خود حتی نامی از فلسطینی‌ها نبرد و یک لحن کاملا صهیونیستی داشت و حضور بلنکین در کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی نیز دلیل دیگری بر حمایت آمریکا از جنگ علیه غیرنظامیان بود.



حدود 200 سرباز صهیونیست توسط گردان‌های عزالدین قسام به اسارت گرفته شده است



وی در خصوص موضوع تبادل زندانیان و اسرا نیز گفت: بنا بر اظهارات ابوعبیده سخنگوی گردان عزالدین قسام؛ تا این لحظه هیچ صحبتی از تبادل مطرح نیست، حدود 200 سرباز صهیونیست توسط گردان های عزالدین قسام به اسارت گرفته شده است و تعدادی نیز در دست دیگر گروه ها هستند.



قدومی یادآور شد: همانطور که آقای ابوعبیده تاکید داشتند؛  ما رفتار اسلامی با اسرای غیرنظامی داشتیم زیرا آن ها میهمان ما هستند و این بیانگر رفتارهای مبتنی بر آموزه های دینی است. ما مسلمان هستیم و رفتارمان باید اسلامی باشد اما دشمن رفتار وحشینانه و سرکوب‌گرانه در زندان با اسرای فلسطینی دارد.
















دانلود


وی در ادامه یادآور شد: ما حدود 6 هزار اسیر در زندان‌های صهیونیست ها داریم که تعدادی از آنها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند./



پایان پیام

  • کد خبر : 370079
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار